miércoles, 18 de octubre de 2017

FORMACIÓN DOS SUPERLECTORES

Xa estou aquí de novo para informarvos que os recreos volven ser como a min me gustan: a BiblioSinde cun montón de superlectores ó meu arredor.
Durante as pasadas semanas tódolos cursos, dende infantil ata sexto de primaria, recibiron a formación de usuarios como cada ano para lembrar o uso e funcionamento deste espazo común tan enriquecedor.
Cada curso, para poder recibir esta formación, tivo que facer entrega dun compromiso de bo uso firmado por todos os superlectores de cada un deles.
                                          Alumnos de 3 anos


Alumnos de 4 anos

Alumnos de 5 anos

 Alumnos de 3ºP  e 4ºP                         Alumnos de 1ºP e 2ºP





Aquí, os cursos de 5º e 6º de Primaria recibindo a formación e facendo entraga do seu compromiso e da miña silueta ben colorida.






Ademáis, cada curso entregou tamén o perfil coloreado no que eu apareczo para expoñelo conxuntamente no punto de información deste ano, como podedes ver aquí embaixo.






A disfrutar con esta TERRA DE CONTOS e ata a próxima.
Un saúdo, Superlector!

No hay comentarios:

Publicar un comentario